E-mail Marketing

Maak effectief gebruik van de verzamelde E-mail adressen

Lage kosten

Bereik de juiste klanten

Meetbare resultaten

Betrek je (potentiële) klanten en geef je sales een boost

E-mail is 1 van de meest succesvolle kanalen om je lead of klant op een persoonlijke manier te benaderen. In het hele proces van lead tot klant kun je email inzetten. Denk aan het warm maken van leads, het stimuleren van sales, de onboarding van een nieuwe klant of juist tijdens de aftersales.

Haal jij het maximale uit je klantenbestand?

E-mail marketing helpt je om jouw klant tijdens zijn hele klantreis te betrekken. Email marketing gaat verder dan een maandelijkse nieuwsbrief. Stuur relevante content, gepersonaliseerd en op het juiste moment. En het mooie is, het is ook nog eens relatief goedkoop.

a landscape photo
2x meer aankoop leads t.o.v. vorig jaar

Patrick - Kuiper Makelaardij

Hoe e-mail marketing jouw bedrijf kan helpen?

1

Lage kosten en hoge opbrengsten

E-mail marketing is een goedkoop kanaal terwijl onderzoek uitwijst dat de Return on Investment (ROI) hoog is. Bereik gericht de juiste doelgroep tegen lage kosten. Vaak heb je als bedrijf al een lijst met emailadressen en content op je website en kun je direct aan de slag.

2

Bereik de juiste mensen

Mensen zijn het middelpunt van je marketing. Met de juiste tools leer je meer over je klantenbestand. Gebruik persoonlijke gegevens van je lead of klant, houdt zijn of haar gedrag op je website bij en stuur een gepersonaliseerde boodschap op het juiste moment.

3

Automatiseren

Automatiseer je e mailcampagnes en stuur je (potentiële) klant de juiste boodschap op het juiste moment. Ontwikkel verschillende flows voor bijvoorbeeld potentiële leads die net in aanraking komen met je product of dienst of juist om je huidige klanten te verleiden opnieuw een aankoop te doen.

4

Meetbaar

Het mooie aan e mailmarketing is dat het precies meetbaar is. Je ziet onder andere of je mail is aangekomen, wie je mail heeft geopend, en waar de ontvanger op heeft geklikt. Op basis van deze informatie is het eenvoudig om bijvoorbeeld met verschillende onderwerpregels of tijden te testen. Zo optimaliseer je jouw e mailcampagnes nog meer.

Wil jij nu beginnen met E-mail marketing?

Vraag nu een gratis strategiegesprek aan

Gratis Strategiegesprek
a landscape photo